2010. december 5., vasárnap

"TARTOZÁS"

Nem feledem: tartozom egy sereg válasszal a kommentjeikre. Azt sem, hogy megígértem: elmesélem, hogyan találkoztam I Bjang Han-nal (Lee Byung Hun):





De tartozom egy mesével a Keleti tengeren elejtett sziklamorzsák ügyében is.



Ott, a kép közepén az a csöpp kis kiemelkedés a diszkurzus tárgya.



Közelebbről így néz ki a Google Földben. Liancourt Rocks, olvashatni. No, erre mindkét (legközelebbről) érdekelt (Japán, Korea) hörög, mint egy francia bulldog. Mert ők másképp tudják.




Még közelebbről: ez az a néhány kő, amin marakodnak. Vagy?


S az sem ment ki a fejemből, hogy folytatást ígértem a koreai temetkezési szokásokról.




Csak közben annyi minden történt ... de ami késik, nem múlik ... remélem! Holnap vasárnap, elvileg szabadnap.

10 megjegyzés:

mariann írta...

Várós,várós!:)Ja és szépek a képek!:)))

Névtelen írta...

Azért az a hasizom ott van. Még ha nálad is kisebb ez a Lee, még akkor is. :-)

SK írta...

@mariann: Most már tényleg megírom! Csak legyek túl a vizsgahéten! LBH bejön a csajoknak, ezt vágom.
Te mikor jössz ide?

@Névtelen: Kocka, kétségtelen. Rádolgozott a csávó. Talán akkora mint én. De ezerszer izmosabb ... valljuk be. De más a dolgunk: nekem olykor okosakat kell(ene) mondanom, neki meg kurva jól kinézni. Micsoda zavar lenne, ha cserélnénk! Persze, neki könnyebb dolga lenne! Egyszerűbb kurva okosnak hangzó dolgokat mondani, mint jól kinézni.
Ő nyer(ne).

Névtelen írta...

Mondok egy meglepőt akkor: ha odapenderítettek volna elém benneteket, hogy tessék választani, fénykorodban (sőt, talán még most is) téged, s őt most, amit nevezzünk az ő fénykorának, meg ne haragudj ezért, szóval akkor, meg kell mondjam, igen rövid úton szabadultunk volna meg ettől Lee gyerektől, maradjunk ennyiben. :-)

mariann írta...

Március!:)

SK írta...

@Névtelen: Nem is tudom, mit mondjak! :-) Próbálok visszagondolni, milyen is lehetett a "fénykorom" ... az idők homályába vész, annyi biztos! Meg az is, hogy ízlés dolgában nem nagyon lehet vitatkozni. Hát, neked ilyen ízlést dobott a gép ... :-)
@Mariann: Március? Már nem is kell sokat aludni addig! Majd keress meg! Hol leszel? Meddig? Ha akarod, inkább írd priviben!

Névtelen írta...

Nekem ezt dobta a gép, ja. Egyébként a kétezres évek eleje, én oda teszem. Az meg nem volt olyan nagyon régen. Én, például, egészen jól emlékszem rá. :-)

SK írta...

@Névtelen: Te, Névtelen, én tégödet, aligha nem ösmerlek!
Egyébként a 2000-es évek eleje nekem egy nagy katyvasz, amire valamiképp alig is emlékezem. Azér' jó, hogy van ez a technika, hogy bizonyos fényképeket megjelöl a kamera a készítés pillanatában, s aztán tudod, honnan való, vagy legkésőbb, hogy mikor került a gépedre, s az is egy támpont. Másként nagyon el lennék veszve.

Névtelen írta...

Ösmerlek, ösmersz. :-) De nem vagyunk beszélő viszonyban.

mariann írta...

Oké!:)