2011. január 8., szombat

"DIZÁJN"

Már hónapok óta foglalkoztat a gondolat: változtatni kellene egy csöppet a blog kinézetén. Tulajdonképpen egyáltalán nem voltam elégedetlen vele, de időközben új sablonok jelentek meg, a régiekkel meg - amilyen az enyém is volt - nem minden oldalelem volt használható. Meg azt is gondoltam, hogy most szeretnék egy kicsit színesebbet. Tudtam, hogy rizikós a dolog - elsősorban a hozzá nem értésem okán -, no meg azért is, mert nekem nincs szemem ehhez. Annyiféle dolgot lehet állítgatni: színeket, ezerféleképpen, oldalelrendezést, fejlécet, hasábszélességeket, s még ezernyi dolgot. Már ezerszer végigmentem a sablontervező egyes lépésein, próbálgattam a háttereket, a színbeállításokat - végül mindig visszakoztam, nem mertem megtenni a végső lépést. Tegnap este megint végigcsináltam a dolgot. Az világos volt, hogy zöldet akarok, s bár a tegnapi beállításokkal sem voltam maradéktalanul elégedett, végül összeszedtem minden bátorságomat, és lenyomtam az "Enter"-t. Na, ez lett belőle.
Kisvártatva meg is érkezett az első reakció: "Mi ez a ződ?" Na, ja.
Aztán egy beállítás miatt írtam egy szegedi barátomnak, aki eredetileg a blogot kreálta (weboldalakat készít szakmányban), ő meg finoman de határozottan visszaírt: ez így ronda. A színe fos, az állaga meg ... "zöld bringyó", ezt írta. Ha valaki látja, mi van rendben egy weboldalon, s mi nem, akkor az ő!
Bevallom, ma reggel már én sem tartottam annyira állati jó választásnak ezt a hátteret. :-( Amikor aztán a szakember azt írta: randa, elhatároztam, hogy finomítok rajta. Mondjuk, kicserélem a hátteret. A zöld maradna, csak másik ... nem ennyire "bringyó". Neki is álltam keresgélni (persze, szemem továbbra sincs hozzá!), mintha találtam is volna jobbat, ám most a haver által elvégzett finomhangolás miatt (gondolom én) csak részlegesen tudom "átírni" a hátteret. Kafa!
Tudjátok mi jut erről eszembe?
A Die Hard 4 utolsó előtti, leszámolós jelenete, benne a filmben többször elhangzó kulcsmondattal, persze, McClane-től:
A magyar fordításban: "Az első pillanatban jó ötletnek tűnt."

A mondat valószínűleg intertextus. Mintha A hét mesterlövészben mesélné Steve McQueen: Egyszer egy férfi meztelenül beleugrott a kaktuszbokorba. Amikor véresen, összeszurkálva kiszedték onnan és megkérdezték, hogy miért csinálta, csak annyit mondott: Az első pillanatban jó ötletnek tűnt.

6 megjegyzés:

Admin írta...

A zöld cucc még eléggé szokatlan a számomra. Megszoktam a másikat. Ebben a formátumban mintha keskenyebb lenne a szöveg, ami nem baj, meg a fejléc is kicsit fura, hozzáteszem: az előzőhöz képest. Szokni kell a dolgot...
És miért nem lett csak sima zöld? Bringyósan olyan, mintha ektoplazmikus üledékben úszna az ember, amit alatt épp készül valaki begyújtani!:)
De maga a szín jó! Az tényleg tetszik, valahogy nyugtatja a szemet. Nem értek hozzá, nekem sincs érzékem az ilyen dolgokhoz, úgyhogy számomra a külsőségek adnak fogódzót az ilyen dolgok megítélésénél!:)

smartegg írta...

Beletapostam a lelkivilágodba, ugye. Elnézésedet kérem! :-) De akkor is, fenntartom, tök béna volt. Viszont a haverod érti a dolgát, ez nyilvánvaló, kérlek feltétlen hagyatkozz rá, amikor megunod ezt a ződet is. :-)

SK írta...

@Admin: Lesz ez még másmilyen! Vedd ezt átmeneti állapotnak, tapogatózásnak! Ha lenne sima zöld, azonnal applikálnám! Ez most fos, asszem egyetértünk.

SK írta...

@smartegg: Nincs lelkivilágom, úgyhogy nem tapostál bele. Sőt, köszi a visszajelzést! V.ö. "Az első pillanatban jó ötletnek tűnt."
A haver nagyon király ebben a szakmányban! Úgyhogy tényleg rá hagyatkozom! Ma már nem is értem, miért vállalkoztam erre.
Szerencsére azt írta: bármikor kereshetem a hülyeségeimmel. Asszem fogom.

SK írta...

@smartegg: Ződ marad, de azért ezen még finomítunk. :-)

Pazdottir írta...

Hmmm, hmmm, lehetek oszinte?
Nekem ez a dizajn nagyon nem jon be, az en monitoromon ez mar majdhogynem neonzold, az pedig nem pihenteti a szemet, hanem bantja...
De a blog tartalma tovabbra is szuper:)