2011. április 2., szombat

"ÚJÍTÁS"

Bocs, tudom, elmaradtam a bejegyzésekkel, válaszokkal ... mindennel. Sok dolgom volt mostanában.
A sok egyetemi és egyéb munka mellett a saját dolgaimat is rendeznem kellett. Pl. szegény KS eladósorba került, sőt, tulajdonost váltott. A szívem vérzik érte, de némi gyógyírként szolgál, hogy helyette ezt a Daewoo-t vettem meg. Új modell, mégis jutányosan adták. Tudom, hálátlanság Kia-ról Daewoo-ra váltani, de bevallom, ez az új modell nagyon bejön!




Mondjuk, elég nagy para volt először beparkolni a mélygarázsba, de végül összejött. Basszus, a Kiával simán ráfordultam az oszlopra, ennek meg annyira vigyáztam az elejét, hogy kétszer visszatolattam. Végül, persze, ugyanúgy álltam be, mint a korábbi "modellel". Most akkor ez lesz, hogy mindig vigyáznom kell ...?! Azért, valljuk be, baromira megéri a para! Dögös ez a Daewoo!
Viszont mostantól lehet aggódni, hogy mikor tesznek bele valamit. (Felül nyitott, mint látszik. Persze, a GPS minden mozgást jelez. Ez is valami. Legalább tudom, ki tesz bele valamit.)

11 megjegyzés:

Admin írta...

És mik a terveid a maradék pénzzel? Úgy értem azzal, ami azután maradt, hogy eladtad KS-t, és megvetted ezt a medencévé könnyen átalakítható kis csotrogányt.
Hiszen nyilvánvalóan a használt autóból származó bevétel magasabb, mint a kiadás, ergo a maradékot befektetheted valami jól menő üzletbe. Felhőkarcolók? Bevásárlóközpontok? Esetleg étteremláncok? A lehetőségek tárháza április elsején szinte végtelen!:)

mimi írta...

Torschlusspanik-Wagen? Nekem ez jutott eszembe, bocs. :)

Névtelen írta...

egy napot késett a bejegyzés...

http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/Chevrolet-Miray-2011-concept-first-official-pictures/

de ha szereted a szögletes autókat, akkor már inkább ez, nem?

http://1.bp.blogspot.com/-47DC5aIPpM8/TW7MgK7UXmI/AAAAAAAEFlc/jJVx04MtmYo/s1600/Lamborghini-Aventador-LP700-12.JPG

klapanciusz

Pepita Ofélia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
czelfrida írta...

egy rövid rezümét ha mondanál arról, Réku, hogy a profilfotóanalízisen hány százalékkal verne kenterbe mindenkit hiszékenységben a kecsege... köszi! :)))))

Pepita Ofélia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
SK írta...

@Admin::-) Ha van jó ötleted a befektetésre, kérlek, szólj! Valóban maradt egy halom pénz, de nem vagyok túl gyakorlatias ember. A medencévé alakíthatóságot köszi: a hiszékenyebbeknek még ez is belefért, a jacuzzi-funkció. :-)
@mimi: Ez az autó inkább kinyitná a kapukat mintsem bezárná. :-) Persze, értem én ...
@klapanciusz: Igazából nem késett, ottani idő szerint rendben volt, csak a blogmotor az én itteni időmet rögzítette. No, igen, Google rulez - ami a képeket illeti. De valahogy a Daewoo-Chevy kombinációt stílszerűbbnek éreztem - ha már ilyen kényelmes helyzetben voltam, hogy "válogathattam a kínálatból"! :-)
@kisrekus: Ha hiszed, ha nem (bár te inkább olyan hívős vagy), volt aki simán benyalta. Ahogy Balázsnak írtam: még a jacuzzi-funkciót is azzal, hogy belülről vízhatlan a verda. Már kezdtem röstellni a dolgot, hát bevallottam.
@czelfrida: No, igen, nem minden a hosszú ormány meg az áramvonalas farok ...! :-)

SK írta...

@kisrekus: Tök jól néz ki a norvég! "eldre løve"

Pepita Ofélia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
czelfrida írta...

Réku, az Ibsen hozzád képest egy kipirult arcú lelkes amatőr nyelvművelő. eller vöcsök :)

Névtelen írta...

Harmincötezrediknek lenni, az valami, mi? ;-)