2010. november 8., hétfő

"STATISZTIKA"

Ez a blog javarészt Koreáról szól, no meg a kontrasztanyag Magyarországról.
Amióta létezik, olykor megnézem a blog statisztikáját. Értem én, hogy néhányan olvassák az itt írottakat Magyarországról és Koreából. Vannak ismerőseim Európa számos országában, hát nem lepődöm meg, ha ilyen találatokat látok. Meg vagyok tisztelve.
Vannak néhányan Amerikában is, ők is idekattintanak olykor. Barátság!
De vajon ki olvassa ezt Indiában, Szingapúrban, Jordániában, és mindenekelőtt Ugandában?!
Ugandai emberünk, kérlek, jelentkezz!

6 megjegyzés:

Pazdottir írta...

en Maltarol jelentkezem:)

SK írta...

@Pazdottir: Téged ismerlek, mint a rossz pénzt! :-) De azért ahhoz a dolgok különös együttállása szükséges, hogy egy Ugandában dekkoló ember, aki tud magyarul, épp Dél-Korea iránt érdeklődjön! Azóta sem tudok róla többet, mint hogy néhányszor ránézett az oldalra ... Ma, egyébként 84-szer kattintottak Ciprusról ...:-)

Admin írta...

Elképzelhető - bár illúzióromboló, istenkáromló, szentségtörő lehetőség -, hogy ismeretlen ugandai érdeklődőd egyszerűen rákattintott a bal felső sarokban lévő "Következő Blog" fülecskére, s így jutott el Hozzád... Egyszerű véletlen, a randomizátor különleges pikantériája.
Tudom... tudom... Fiatalabb koromban is már egyfolytában "ünneprontó" becenéven szólított mindenki!:)

SK írta...

@simemona: Nyilván valami ilyesmi ... nem lomboz le, ne félj! :-) Azért így is tanulságos, hogy szétszórattunk !
Létezik ilyen szó, hogy randomizátor?! Őrület!

SK írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Admin írta...

A "randomizátort" rögtönöztem, mert nem jutott eszembe rövidebb kifejezés a dologra, s egyébként is sok értelmetlen dolgot szoktam kiagyalni. De nem lennék meglepve, ha előttem már valaki más is használta volna ezt a rettenetes, hibrid szó-szörnyeteget!:))