2011. február 15., kedd

"ÚR"


Ma este rövid látogatást tettem egy angol ismerősömnél. Már búcsúztunk, amikor megkérdezte: nem akarok-e kezet mosni. Így. Hogy kezet mosni. Majd magyarázólag hozzátette: hosszú út áll előttem, s nem akarná, hogy kellemetlen legyen nekem. Igaza volt: az esti forgalomban mintegy két és fél órás buszút várt rám. Ezt, ugye, piszkos kézzel abszolválni ... belegondolni is szörnyű! Talán nem is kell mondanom: akartam kezet mosni, nagyon is. S ha már ott voltam a mosdóban, hát egyebeket is elintéztem. Sose lehessen tudni! :-) Mégiscsak méltatlan lett volna steril kézzel végigfeszengeni az utat!

Vendéglátóm kifogástalan angol úr. Kétség nem férhet hozzá.

2 megjegyzés:

mariann írta...

:)))ez tetszett!:)))Majdnem annyira, mint a "csak egy kéztörlőbe csomagolt fehér ember végigsuhan a nappalin" szösszenet!:)

mimi írta...

"Mégiscsak méltatlan lett volna steril kézzel végigfeszengeni az utat!"
Hát az egyebek után nem mostad meg, mégsem?!